Søg
  • SLIKPOSEN APS ★ Møllesvinget 2 ★ 7200 Grindsted   ★CVR: 42081094                            FRAGT FRA  39.95 Kr.
    [email protected]  Telf. 9282511122707150

Du har ingen varer i din varekurv.

Handelsbetingelser

SLIKPOSEN APS
Møllesvinget 2
7200 Grindsted

TLF: +45 92825111 / +45 22707150

CVR: 42081094

Betaling

SLIKPOSEN APS modtager online betalinger med Visa/Dankort, Visa, Mastercard, Maestro, JBC, Mobilepay Online, ViaBill

Betalingen vil først blive trukket på din konto, når den fysiske vare afsendes, med mindre andet er aftalt eller fremgår af din ordre.

Der er også mulighed for at få fremsendt EAN faktura, vælg bankoverførsel som betalingsmetode, venligst oplyse EAN nummer i bemærkninger, og vi fremsender EAN faktura.

Alle beløb på hjemmesiden er inklusiv moms.

Hjemmesiden bruger følgende valutaer til prissætning:

Denmark - Kroner (DKK)

SLIKPOSEN APS benytter en sikker betalingsserver, der krypterer alle oplysninger med SSL protokol, hvilket betyder din data er sikker og ikke kan læses af andre udefrakommende.

SLIKPOSEN APS's egen hjemmeside bruger ligeledes kryptering med SSL protokol.

Levering

Leveringstiden for din ordre er 1-3 arbejdsdage

SLIKPOSEN APS afsender varer med følgende:  Leveringsbetingelser Dao Shop  Leveringsbetingelser  Dao Home  og GLS Erhverv

Vær opmærksom på, at pakker sendt med DAO Home afleveres tidlig morgen uden kvittering fra modtager, og derfor bliver leveret på modtagerens ansvar.
Bemærk: Når pakken er placeret på din adresse ophører vort erstatningsansvar, du har derfor ikke mulighed for at få erstatning hvis pakken forsvinder eller beskadiges.

Hvis ikke det er muligt at levere pakken forsvarligt, eller det findes usikkert, omdirigeres pakken til nærmeste pakkeshop.
DAO home leveringer i etageejendomme og andre ejendomme med fælles indgang (hoveddør) vil blive omdirrigeret til pakkeshop i de tilfælde hvor pakkebuddet møder en låst hoveddør og DAO ikke har nøgleadgang.

Du vil altid modtage et track and trace nr. så du kan følge din pakke, fra vores lager og hjem til dig.

GLS Erhverspakker leveres hverdage i tidsrummet kl 07.00 - 17.00. I tilfælde af at ingen er tilstede for modtagelse, henstilles pakken for modtagers risiko.

Bortkommer pakken under levering, fremsendes en ny tilsvarende eller beløbet refunderes, dog først efter transportfirmaets eftersøningsperioder er afsluttet, typisk 10 hverdage.

Billedmaterialer og produktsammensætning.

Billedmaterialer kan afvige fra det leverede produkt, det kan forekomme hvis fabrikanten eksempelvis ændrer sammensætningen eller fjerner en type i blandingen på et specifikt produkt. Det er altid varenummeret der afgør om et produkt er rigtigt leveret.

Fortrydelsesret

Som udgangspunkt har du ikke returret på købte vare – jævnfør fortrydelsesret på levnedsmidler.

Denne undtagelse fra fortrydelsesretten ved salg af levnedsmidler på internettet beskrives af Forbrugerombudsmanden under Begrænsning og undtagelser til fortrydelsesretten

https://www.forbrug.dk/raad-og-rettigheder/forbrugerleksikon/fortrydelsesret-og-returret/

I specielle tilfælde er dette dog undtaget – ligesom fejlleveringer og/eller eventuelle kvalitets mangler/fejl er undtaget.

Ligeledes bliver eventuelle returvare kasseret – da vi ikke har kontrol over opbevaring m.m.

Eventuelle returneringsomkostninger afholder du selv.

Du kan ikke fortryde ved at nægte modtagelse af varen uden samtidig at give os tydelig meddelelse om dette.

Ønske om fortrydelse skal meddeles os senest 14 efter leveringen.

Ønske om brug af fortrydelsesret skal  sendes til [email protected]  I meddelelsen skal der gøres tydeligt opmærksom på dit ønske om brugen af fortrydelsesret og begrundelse - du vil efterfølgende modtage besked om dette kan efterkommes.

Varens stand ved returnering.

Du hæfter for den forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og funktion. Dette betyder at du må prøve varen på samme måde som hvis du handlede i en fysisk butik.

Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragtes den som brugt og af forringet værdi. Dette betyder, at du ved fortrydelse af købet får en mindre del eller intet af købsbeløbet retur. Det er op til SLIKPOSEN APS at vurdere varens stand.

Reklamationsret

Der gives 2 års reklamationsret på produkter i henhold til den danske købelov.

Reklamation vedr. fejl og mangler skal meddeles til SLIKPOSEN APS i rimelig tid efter varens modtagelse. Her anses max. to måneder som rimelig tid, med mindre andet er aftalt. Vi refunderer rimelige fragtomkostninger.

Reklamationen frafalder ved forkert eller ualmindelig betjening af produktet.

SLIKPOSEN APS dækker returneringsomkostningerne i rimeligt omfang.

Ved returnering kontaktes virksomheden:

SLIKPOSEN APS
Møllesvinget 2

d ved returnering

7200
TLF: +45 92825111
[email protected]

Reklamationer modtages ikke hvis disse er sendt på efterkrav.

 

Særlige forhold

 

Slikposen ApS tager forbehold for fejl i forbindelse med oprettelses af varer, priser, etc. på vores webshop.

 

Ligeledes tages der forbehold for udsolgte og vare udgået af produktion

 

Kunde- & Privatlivspolitik

Vi videresælger ikke personlige oplysninger og videregiver ikke dine personlige oplysninger til andre, de er kun registreret i vores kundekartotek. Du kan til enhver tid få slettet dine oplysninger.

For at du kan indgå aftale med SLIKPOSEN APS, har vi brug for følgende oplysninger:

. Navn

. Adresse

. Telefonnummer

. E-mail adresse

Vi foretager registreringen af dine personoplysninger alene med det formål, at kunne levere varen til dig.

Personoplysningerne registreres hos SLIKPOSEN APS og opbevares i op til fem år, hvorefter oplysningerne slettes.

Når der indsamles personoplysninger via vores hjemmeside, sikrer vi, at det altid sker ved afgivelse af dit udtrykkelige samtykke, således at du er informeret om præcis, hvilke oplysninger, der indsamles og hvorfor.

Direktøren og de ansatte for SLIKPOSEN APS har adgang til de oplysninger, der registreres om dig.

Den dataansvarlige i SLIKPOSEN APS er: Alex Pedersen

Vi opbevarer og transmitterer ikke kundeoplysninger krypteret.

Som registreret hos SLIKPOSEN APS har du altid ret til at gøre indsigelse mod registreringen. Du har også ret til indsigt i, hvilke oplysninger, der er registreret om dig. Disse rettigheder har du efter Persondataloven og henvendelse i forbindelse hermed rettes til [email protected].

Cookies

På www.slikposen.dk anvendes cookies med det formål at optimere hjemmesiden og dets funktionalitet, og dermed gøre besøget så nemt som muligt for dig.
Du kan til enhver tid slette cookies fra din computer, se vejledningen på

Internet Explorer Support
Google Chrome Support
Apple Support
Mozilla Support

 

Log-statistik

Vi bruger en log-statistik på www.slikposen.dk, hvilket betyder, at et statistik-system opsamler information, som kan give et statistisk billede af, hvor mange besøgende vi har, hvor de kommer fra og hvor på websitet det forlades m.v.

Logstatistikken anvendes kun med det formål, at optimere SLIKPOSEN APS's hjemmeside.

 

Værneting

Købs- og leverings/handelsbetingelser for Slikposen.dk er underkastet dansk ret og enhver tvist mellem køberen og Slikposen.dk, i anledning af køberens køb af varer fra Slikposen.dk, skal afgøres ved retten i Esbjerg.

 

Forbrugerbeskyttelse

Klagemuligheder

Klager over produkter kan sendes til:

Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens

Carl Jacobsens Vej 35

2500 Valby

www.forbrug.dk

Ved klage skal vores email adresse angives:[email protected]  hjemmesiden du har købt varen på.

Close